No i zapomniałem - zdarza się jak zwykłemu śmiertelnikowi - po prostu się zdarza. O czym? W podziale w części pierwszej zapomniałem umieścić takich kategorii jak :
X. Trip hop
XI. R&B & Soul
XII. Muzyka polska
to już chyba wszystko(???) o czym zapomniałem, wybaczcie.
Nadeszła wiekopomna chwila ....
zacząć- pierwszy na tapetę idzie ROCK - chciałbym podkreślić, że wszystkie gatunki muzyczne, które wymieniłem, jednakowo preferuje, a to czego aktualnie słucham zależy od wielu czynników. Sami pewnie wiecie jak to wygląda.
dobra już nie gadam tylko wyciągam z szafki co mam
Aha jakby co wszystkie teledyski, fragmenty koncertów są materiałami nakręconymi lub udostępnionymi przez inne osoby, są to również materiały oficjalne.
I. ROCK&METAL
1. pop rock
MIEJSCE 10 . na mojej subiektywnej liście przebojów:
10.Fun Lovin Criminals - Love Unlimited - dlaczego? posłuchajcie po prostu buja......
równocześnie utwór Loco. polecam!!
9.Gorillaz "Demon Days" - cały materiał
Mieli swoje 5 minut w muzyce. Animowane postaci wcielone w rolę muzyków na ich wszystkich teledyskach spowodowały aurę tajemniczości oraz to że słuchacz bardziej skupiał się na tekście niż na muzykach.
Super koncert z po nagrany po płycie Demon Days - proponuje obejrzeć!!!! Wielokrotnie przesłuchiwany przeze mnie nabiera na wartości.
8.Black Country Comunion w idealnym utworze do samochodu :
równocześnie sięgam po grupę The Who:
7.Madonna za całokształt twórczości a w szczególności za "Ray of Light" oraz "Confessions on a Dance Floor"
6. Wielki Eric Clapton dlaczego miejsce 6 a nie 3? Cenię tego artystę, bardzo lubię co niektóre kawałki, ale na dłuższą metę nie posłucham, chociaż gra na "mojej" ulubionej gitarze. Ulubiony utwór oczywiście : Cocaine :
5. Steve Lukather - za działalność solową oraz z Toto. Tak właśnie zastanawiam się co by Wam zaprezentować, i żeby to nie była Afrika
4. Coldplay.
Nie pamiętam kiedy zobaczyłem w telewizji fragment jakiegoś większego koncertu, na którym grał zapamiętale na fortepianie młody gościu z gołymi stopami, grał tak że miałem ciarki na rękach. Ten gość nazywa się Chris Martin
Dla mnie albumy "X&Y" i "Mylo Xyloto" i utwór Fix You :
3. Peter Gabriel
Za całość twórczości, za oryginalne teledyski, za oryginalny głos,
Niezatapialny Sledgehammer:
ex aequo Sting!!!
Sting solo oraz z Police,
Sting "Fragile"
2. U2
O U2 można też dużo pisać, ale U2 to instytucja, to dobro narodowe, to charyzma, to teksty zaangażowane, to po prostu 4 facetów grających to co czują i co chcą powiedzieć. Pytacie co za utwór? Muszę się zastanowić. Jest mały problem
Wybrałbym "I still haven't found what i'm looking for"
a może ?
co Wy na to?
1. Dire Straits
Taaak. Kamień milowy, jak dla mnie w poznawaniu muzyki. To nie tylko
Brothers in Arms, Money for Nothing ale również ............. i niezapomniane teledyski, koncerty, klimat. Po prostu Dire Straits. Kto ich nie słuchał....?
Dziś to będzie Telegraph Road....
Stało się Moja pierwsza 10 w kategorii Pop&Rock. Chciałbym podkreślić, że wiele się zmienia i często, ale na dzień dzisiejszy tak to właśnie wygląda. Czekam na Wasze opinie i Wasze pierwsze 10 .
Pozdrawiam Was Gorąco
Piotrek Floydomaniak Marchewa
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz