poniedziałek, 6 stycznia 2014

Osobista Lista Przebojów cz.1

Witajcie!!

Znajomy z pewnego portalu społecznościowego umieszcza na nim czego słucha, co jest na jego półce. Grzegorz!!! Chylę czoła!!!

Poszedłem więc za ciosem, ja postanowiłem utworzyć coś w rodzaju osobistej listy przebojów.

Ponieważ słucham muzyki nie od dziś wiem, że to nie będzie łatwe. Zdałem sobie sprawę,że musiałbym zrobić jakiś podział na rodzaje muzyki, którą słucham.
Z poprzedniego bloga wiecie jak uwielbiam Pink Floydów, ale nie samymi Floydami człowiek żyje.
Jest dużo pozycji muzycznych w moim życiu przed i po floydowskiej erze.
Wierzę, że to co tworzę teraz, pozwoli Wam poznać mnie oraz muzykę którą się otaczam.

Liczę na Wasze głosy i opinie. Lista będzie otwarta - ja również na Wasze propozycje.

Od czego zacząć???

Podział:

I. ROCK&METAL

1. pop rock
2. rock progresywny
3. hard rock

4. metal

II. ELETKRONIKA

1.Electronic rock
2.Electro

III. ETNO

IV Jazz &Blues&Funky
 
V Tango 

VI Soundtracki

VII Latino

VIII Pink Floyd

IX Chill&Lounge



Tak właśnie myślę, że taki podział będzie. Liczę na Wasze sugestie. Lista będzie składać się z 10 miejsc do każdej kategorii, będą na nich konkretne utwory bądź albumy. Jeszcze do końca nie wiem jak w ostateczności to będzie wyglądać.
Myślę, że pierwsze 3 miejsca w kategorii będą opatrzone odpowiednim linkiem.

Pozdrawiam Was Wszystkich

Piotrek
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz